Uçak Bileti

Turna.com’un Seyahat Blog’unu bugün itibariyle hizmetinize sunuyoruz. Bu Blog’da Seyahat trendlerini ve alternatiflerini sizinle paylaşmayı planlıyoruz.

Türkiye ve Dünya’da gezilip görülmesi gereken yerleri, seyahat alışkanlıklarını, seyahat dünyasındaki yenilikleri, seyahat haberlerini paylaşmayı düşünüyoruz.

Turna adını seçerken Anadolu’da turna’ya yüklenen anlamlardan yola çıktık. Turna, Anadolu’da çok sayıda türkü, şarkı ve motife konu olmuş, uzun bacaklı, uzun boyunlu, büyük ve zarif bir kuştur. Türk kültürü içerisinde özel bir yeri olan turna, göklerin özgürlük sevdalısı olarak bilinir ve Gök Tanrı’yı temsil etttiği varsayılmıştır.logo-cizgiliturna_d Turnanın kanat çırpışları oldukça ahenklidir. Turna, türkülerde ve şiirlerde aşkın habercisidir. Kısacası turna aşk, özgürlük ve seyahat çağrıştırır. Biz de özgürce, aşkla yapacağınız bir seyahati planlayabileceğiniz bir ortam oluşturuyoruz. Bunun için de logomuzu, gün doğumunda gökyüzünde özgürce uçan bir turna’dan esinlenerek tasarladık.

Seyahat programlarında önemli bir yer tutan hazır tur döneminin, zaman içinde yerini kişiselleştirilmiş tur anlayışına bırakacağını öngörüyoruz. Sizin için önceden belirlenmiş tarihler, yapmak isteyip istemediğinizden bağımsız planlanmış aktiviteler, birlikte olmaktan hoşlanmayabileceğiniz insanlarla tatil yapma fikri tıpkı tek kanallı televizyon dönemi gibi eskimeye başlayacak. Önümüzdeki dönemde, istediğiniz zamanda, istediğiniz aktiviteleri, istediğiniz insanlarla birlikte gerçekleştireceğiniz özgürlükçü ve size özel bir seyahat anlayışının egemen olacağını düşünüyoruz. Profili sizinle benzerlik gösteren insanların daha önceki deneyimleri ise size ışık tutacak.

Turna.com’u da bu yeni seyahat anlayışının üzerine bina ediyoruz.

Mobil Uygulama

Turna.com olarak, iyi bir uçuş deneyimi yaşamanız için bir platform oluşturduk. İlk olarak uçak biletini en uygun fiyatlarla hizmetinize sunuyoruz. Yaptığınız her işlemden Turna Puan kazanıyorsunuz. Uçuşunuz tamamlandığında Turna Puanlarınız kullanılabilir hale geliyor ve bir sonraki uçak biletiniz için hemen kullanabiliyorsunuz. Uçak bileti satın alırken, hem Turna Puan kazanıyor hem de ilgili hava yolundan mil kazanabiliyorsunuz. Ayrıca, kredi kartı puanlarınızı Turna Puana dönüştürmek ve uçak bileti satın almak için kullanmak mümkün. Üstelik puanlarınız hiçbir zaman geçerliliğini yitirmiyor. Kullanım kolaylığı oluşturmak için tüm ince detayları dikkate aldık. Örneğin, yılın tüm uçuşlarını görüp en ucuz günleri belirleyebileceğiniz uçuş fiyat grafiğiniz hizmetinize sunuyoruz. Bu özellik başka yerde yok. Keyfini çıkartın. Denediğinizde bu kolaylığı ve özeni siz de hemen fark edeceksiniz.

Turna.com, Türkiye’den global ve özgür bir seyahat çözümü oluşturmak için yola çıktı.